понеділок, 21 лютого 2011 р.

П.Федик: "Підтримую себе гомеопатичними препаратами"


Депутат Тернопільської обласної ради, заступник голови Тернопільської обласної організації «Партії регіонів» з ідеологічних питань, і, крім всього іншого, голова Тернопільської міської профспілки «Галицькі трударі» Павло Федик публічно розповів про свою хворобу. За словами політика, його після ножових поранень у 1995 році, під час переливання крові, у лікарні заразили інфекцією гепатиту С.
«Ніхто не має права розповсюджувати інформацію про стан здоров’я будь-якої людини, – сказав пан Федик. – Це встановлено законами і Конституцією. Але я можу сказати, оскільки така інформація стосується саме мене».


Таким своїм зізнанням Павло Федик напередодні Міжнародного дня боротьби з гепатитами, яке відзначається саме сьогодні, прагнув привернути увагу громадськості до проблеми масового поширення цієї інфекції у світі, зокрема і в Україні. За висновками Всесвітньої організації охорони здоров’я, гепатит, або запалення печінки, у найближчі 20-30 років стане всесвітньою загрозою здоров’я. Ця хвороба за темпами поширення і смертності вже випереджає СНІД.
На сьогодні понад 2 мільярди людей у світі інфіковані гепатитом В – це майже третина населення планети. Для порівняння, кількість  інфікованих на ВІЛ – 65 мільйонів осіб.
За словами регіонала Федика, цього року в березні лікарі направили його перевіритися на наявність в організмі вірусу гепатиту С. У Тернополі такі аналізи здати проблематично, оскільки є лише два місця – станція переливання крові і приватна структура «Сінево». Завдяки результатам аналізів у «приватників», у  Павла Федика підтвердилися підозри лікарів.
«Лікування хворих на гепатит С дуже дороге, – розповів депутат. – Мені прописали курс, згідно з яким я маю отримувати один укол інтерферонів на тиждень. Його вартість – 3 тисячі гривень. При  моєму генотипі лікуватися потрібно приблизно рік. Це буде коштувати понад 150 тисяч гривень. Я ще не прийняв рішення, чи починати курс. Поки підтримую себе гомеопатичними препаратами».
На Тернопіллі і загалом по Україні немає статистики щодо кількості хворих людей на гепатити, хоча щороку їх кількість збільшується на десятки тисяч. Тому Павло Федик закликає державні органи і громадськість звернути більше уваги на одне із найнебезпечніших захворювань.
Андрій ВЕРБІЦЬКИЙ.
19 травня 2010р

Немає коментарів:

Дописати коментар